srijeda, 6. svibnja 2015.

AVON recenzija :planet spa maska za lice i heavenly hidration ulje za lice

Avon planet spa heavenly hydration maska za lice

Inace sto se maski tice smatram da svaka cura treba neku da koristi ,obicno je to po tipu vase koze i po raznim potrebama.Na pakovanju pise da obnavlja nivo vlaznosti koze,vraca hidrataciju i osvjezava sto i cini.

Sto se ove maske tice mogu reci da je najbolja.U prakticnom pakovanju sa dobrim zatvaranjem pa nema sanse da vam se prospe kako god je stavite. Mozete vidjeti na pakovanju da dode 75ml sto je ok kolicina za cijenu .U katalogu maske cesto budu na snizenju a i nikad ovaj novac nece biti uzaludno potrosen.
Maska je prozirna i nakon nanosenja samo lice bude jako sjajno . Napravljena je od mediteranske masline i ima super miris.

Prije nanosenja se lice temeljito osusi pa se maska stavi i drzi na licu 20min te se ispira.
Mogu reci da je ova maska ostavila super dojam za mene i naravno kad je potrosim opet cu naruciti.
SASTAV:sadrzi pantenol,ulja,vodu,glicerin,glikol,parfem i mnoge druge sastojke i smatram da nema nista stetno jer nisu djelovali na moju osjetljivu kozu
*****
Heavenly Hydration ulje
Nedavno sam ga kupila ali sam ga dosta koristila i mogu reci da je savrseno
Upotreba :ja ga koristim navece nakon maske za lice a moze se i bez mase koristiti ,proizvod je savrsen i jedan je od meni omiljenih proizvoda za lice
Mogu ga koristiti svi tipovi koze iako  bi onima sa masnijom kozom manje preporucila uljaste proizvode.
Trenutna cijena u katalogu je oko 10KM po meni novac koji nije uzalud potrosen , iako ga ima i na snizenju . U bocici dode 30ml proizvoda u staklenoj bocici sa poklopcem koji ima pumpicu za jednostavno nanosenje.

***proizvodi su kupljeni
Slike su skinute sa neta jer mi nije uspjelo slikanje jer se jako tesko slova vide..

Nema komentara:

Objavi komentar